jueves, 18 de octubre de 2012

Mercat Serie B Market en Mataró


Aquest mercat va néixer de la necessitat de promocionar un comerç sostenible, de la creença que cal donar nova vida a les coses que ja no utilitzem i la voluntat de promoure una manera diferent d'entendre el consum.

A Mataró, igual que van fer altres països com Alemanya i Anglaterra volien un punt de trobada on poder adquirir tot tipus d'objectes usats en bon estat i a molt bon preu. Un mercat de lliure accés a qualsevol persona que volgués participar aportant el seu granet de sorra!


Nosaltres no vam voler faltar i vam muntar la nostra paradeta amb les nostres creacions fetes a mà, encara que no sigui de segona , i participar durant un parell de mesos en aquest projecte.

Aquí us deixem unes fotos de les coses que vam vendre així com la pàgina web del mercat per si voleu saber més del projecte!
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Este mercado nació de la necesidad de promocionar un comercio sostenible, de la creencia que es necesario dar nueva vida a las cosas que ya no utilizamos y a la voluntad de promover una manera diferente de entender el consumo.


En Mataró, igual que hicieron otros países como Alemania e Inglaterra querían un punto de encuentro donde poder adquirir todo tipo de objetos usados en buen estado y a muy buen precio. Un mercado de libre acceso a cualquier persona que quisiera participar aportando su granito de arena!


Nosotras no quisimos faltar y montamos nuestra paradita con nuestras creaciones hechas a mano, aunque no sea de segunda mano, y participamos durante un par de meses en este proyecto.


Aquí os dejamos unas fotos de las cosas que vendimos así como la pagina web del mercado por si queréis saber más del proyecto!









No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...