jueves, 18 de octubre de 2012

Fira de Nadal a Mataró 2011


Cada any es celebra a Mataró, la "Fira de Pessebres i ORNAMENTS" on pots trobar tot el que necessites per decorar el teu arbre de Nadal, el teu pessebre, etc ... deixar-te portar per aquest esperit nadalenc que a tots ens agrada tant! Que bonica es posa la ciutat en aquestes èpoques veritat? les cases s'engalanen amb Pares Noels pujant per la xemeneia o Reis mags pujant pel balcó i tots els carrers il·luminats amb llums de colors!

No podem negar que ens passem l'any sencer esperant aquestes dates, treballant i creant cosetes noves per exposar a la fira e intentar sorprendre als fidels que visiten any rere any la nostra paradeta de 6 didals!

Aquí us deixem unes fotos de la fira de l'any passat com un avanç del que estem preparant per a la propera fira! Ja comença la fresqueta i molt prop ens espera el Nadal!
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Cada año se celebra en Mataró, la "Fira de Pessebres i Ornaments" donde puedes encontrar todo lo que necesitas para decorar tu árbol de navidad, tu pesebre, etc... dejarte llevar por ese espíritu navideño que a todos nos gusta tanto!! Que bonita se pone la ciudad en esas épocas verdad? las casas se engalanan con Papas Noels subiendo por la chimenea o reyes magos subiendo por el balcón y todas las calles iluminadas con luces de colores!!!
 
No podemos negar que nos pasamos el año entero esperando estas fechas, trabajando y creando cositas nuevas para exponerlas en la feria e intentar sorprender a los fieles que visitan año tras año nuestra paradita de 6 didals!

Aquí os dejamos unas fotos de la feria del año pasado como adelanto de lo que estamos preparando para la próxima feria!!! Ya empieza el fresquito y a la vuelta de la esquina espera la Navidad!!










 

 


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...